Politica de retur

Aceste dispozitii se aplica conform OUG 34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta; consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile incepe sa curga din momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.

CLIENTUL va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura), care urmeaza a fi suportate de CLIENT cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, CLIENTUL va informa FURNIZORUL cu privire la decizia sa de retragere din contract alegand una dintre urmatoarele variante:
a) de a completa modelul de formular de retur.
b) de a face o declaratie neechivoca in care-si exprima decizia de retragere din contract si pe care o va transmite prin email la adresa: [email protected];

FURNIZORUL va confirma intentia de retragere a CLIENTULUI.

FURNIZORUL va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea CLIENTULUI, nu mai tarziu de 14 zile de la data in care e informat cu privire la decizia CLIENTULUI de a se retrage din contract.

Restituirea sumelor incasate se va face prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de cumparator pentru tranzactia initiala.

Data restituirii sumelor catre CLIENT este data la care se debiteaza contul FURNIZORULUI.

NOTA: Costurile aferente livrarii prin serviciul de curierat nu sunt returnabile.

Pot fi returnate produse care indeplinesc, cumulate, conditiile de mai jos:
a) nu depasesc termenul de 14 de zile de la data primirii;
b) nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
c) nu au fost distinct personalizate la cererea clientului, respectiv au fost executate dupa specificatiile clientului;
d) nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;
e) nu prezinta urme vizibile de uzura;
f) ambalajul si etichetele de identificare ale produselor sunt integre; Eticheta exista si poate fi citita/scanata;
h) care au fost comandate online si nu s-au livrat direct pe baza de precomanda.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returneaza in ambalajul original;

CLIENTUL poate solicita fie rambursarea banilor, fie inlocuirea cu un produs(e) de o calitate si la un pret echivalent cu cele comandate si returnate.
Conditiile ce stau la baza refuzarii returului sunt:
– CLIENTUL este persoana juridica (clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu/prezenta se refera doar la persoanele fizice);
– CLIENTUL nu a notificat FURNIZORUL cu privire la retragerea sa in termenul legal.
– Produsul/produsele suferă ajustari sau modificari de orice natura dupa achizitionare de catre CLIENT;

In cazul în care nu se respecta conditiile de retur, FURNIZORUL nu va accepta returul.

In cazul returnarii produselor ce prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, FURNIZORUL are dreptul de a decide asupra acceptarii/refuzarii returului.

In cazul in care CLIENTUL solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In cazul in care CLIENTUL a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar FURNIZORUL nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care CLIENTUL accepta acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre CLIENT, NU SE RAMBURSEAZA.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. FURNIZORUL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce CLIENTUL a returnat produsul cumparat initial si a achitat diferenta de pret.

Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar FURNIZORUL are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

Catering

Contactati-ne

Vibes Cafe

Restaurant-Terasa

Program

09:00 – 24:00  L-D

Pentru comenzi

Adresa

Liviu Rebreanu 29, Sector 3, Bucuresti, Romania